Jump to content


Toggle shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

@  anthra_KJJ : (22 February 2018 - 11:59 PM) So my old username is anthra_jj but i created a new one again in 2016. So yeah can't access the posts much
@  anthra_KJJ : (22 February 2018 - 11:57 PM) I miss those emojis too.  :yum: For JJ's body (Old memories)
@  anthra_KJJ : (22 February 2018 - 11:56 PM) Heyyyyyyyyy! I miss this place and yes, I too forgot my password
@  chibbi : (20 January 2018 - 05:19 PM) this was such a great place. I am actually shocked that to this day is still floating in the web. I'm deleting my account, you can finde me on twitter as tohoberry. See ya!
@  4everjaejae : (20 August 2017 - 11:00 PM) annyeong!
@  farayas : (22 April 2017 - 09:15 PM) Wow... It's like this place got stuck in time...
@  ryfi : (06 November 2016 - 07:28 AM) is this forum still active?
@  ryfi : (06 November 2016 - 07:27 AM) haii
@  anthra_KJJ : (30 May 2016 - 08:55 AM) Listening to TS's Faded Dreams that was made for the boys YEARS ago.
@  anthra_KJJ : (30 May 2016 - 08:31 AM) good to be back here after years. anyone still remember Anthra_JJ?
@  anthra_KJJ : (30 May 2016 - 08:31 AM) well ANNYEONGGGGGGG!!!!
@  bluelily : (05 May 2016 - 07:32 PM) Ayu!
@  hikarinome : (05 May 2016 - 07:46 AM) lily!
@  bluelily : (03 May 2016 - 02:32 PM) Nothing much.
@  kimbeollijae89 : (21 March 2016 - 10:59 AM) :D whats up?!
@  kimbeollijae89 : (21 March 2016 - 10:59 AM) bt its been so long since i last been here, i dun remember my password.
@  kimbeollijae89 : (21 March 2016 - 10:58 AM) im im not new,
@  kimbeollijae89 : (21 March 2016 - 10:58 AM) hi
@  dong5bang : (19 March 2016 - 04:34 AM) hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
@  Kattiee : (28 November 2015 - 05:52 AM) :yum:  :brooding:  :w00t:  :dance:  :hug:  and damn I've missed these smilies too

Photo

[HELP] Reporting Evil Posts


  • Please log in to reply
1844 replies to this topic

#1 Fobbiyo

Fobbiyo

    Junsu's

  • TVXQ!'s
  • 1,121 posts
  • LocationSunXIAHne land.

Posted 29 July 2009 - 08:13 PM

This is to report any spam post(s), double (or more) posts, or anything you feel is violating the rules. This will notify all the Enforcers and Directors of the evil post!

1) Look for the spammed post.
Make sure you only report one post if you are reporting double posts. DO NOT CLICK ALL OF IT PLEASE!!!

Posted Image


2) After clicking that, a message box will show up. Please tell us what kind of a post you are reporting.

3) After you submit the message, you are done! An Enforcer or Director will solve the report as soon as they can.



Posted Image





#2 Eternalove

Eternalove

    Yunho's

  • Designers
  • 3,126 posts

Posted 29 July 2009 - 08:40 PM

ohh so THAT's what the report button is for .___.
i usually delete my own posts and wait for mods to be on to delete others' posts. hahahha
this is more efficient. less work for me
ok! ill keep an eye out for these posts >D

Proud of your love ♥~
Posted Image


#3 Jyezrah

Jyezrah

    My Technique, Lyrical Kammasutra

  • TVXQ
  • 270 posts

Posted 29 July 2009 - 09:44 PM

Ahhh. I might use this button to my advantage correctly help keep Somnia a happy and healthy place for all current and potential members. O;)

And Wahhhh. You have so many more buttons than I do!

I Make It // I Write It

acm@tohosomnia.net

Posted Image

cr.Fobbiyo banner


#4 mandasoh

mandasoh

    tvxq's cutie wootie awwtastic panda

  • Translators
  • 1,853 posts
  • LocationSingapore

Posted 30 July 2009 - 01:48 AM

OMFG. I love this freaking board. It has like, so many buttons and stuff. I cannot get enough of it.
I love being a tattle-tale so yay to the report button :D

Posted Image
avvie: Fobbiyo | sig: HowUkno?


#5 tvxq_luv

tvxq_luv

    za kitten~

  • Jaejoong's
  • 1,428 posts
  • Locationjae's heart ♥~

Posted 30 July 2009 - 01:55 AM

LOL

the 'EVIL POST'

it is such a fobbiyo way of explaining things, most probs her evil twin wrote this up xDD

Posted Image

sig: eternalove@tohosomnia.net
dong bang love~ its contagious^^~~
esp. joongie~ aka. boo

#6 jeeelim5

jeeelim5

    TVXQ's

  • TVXQ!'s
  • 1,705 posts
  • LocationAn awesometastic place. Why... jealous?

Posted 30 July 2009 - 02:00 AM

Buttons, buttons, so many buttons to choose from...
Will report any evil posts if I see any.
I'll help to keep tohosomnia clean :)
And I will catch those naughty people who break rules here *looks sideways at Ayu*
jk Ayu ;)

Posted Image
HAPPY 1st ANNIVERSARY TOHOSOMNIA♥
signature credits: Eternalove


#7 Jyezrah

Jyezrah

    My Technique, Lyrical Kammasutra

  • TVXQ
  • 270 posts

Posted 30 July 2009 - 10:12 AM

^ or anything offensive or that breaks the rules.

LOL Zhuu. Thanks for using my post, gosh.
Haha.

But yeah, its unfair to flaunt all your stupid director buttons at us.

I Make It // I Write It

acm@tohosomnia.net

Posted Image

cr.Fobbiyo banner


#8 Guest_Ringy_*

Guest_Ringy_*
  • Guests

Posted 30 July 2009 - 08:34 PM

LOLLLLLLLLLL Annie!!! At least it is you and not me this time. Zhuu has warned me, and flagged me as a spammer!

I do suggest everyone do this though, even if you are unsure because it only takes one second for us to check up on the post. As much as staff do our best to watch the forum, it is big so any help you could provide will be appreciated. <3

#9 Eternalove

Eternalove

    Yunho's

  • Designers
  • 3,126 posts

Posted 30 July 2009 - 08:50 PM

oh yeah, one question: will the person who clicks report show up on the report?
it does seem like a tattle-tale sort of thing D:

Proud of your love ♥~
Posted Image


#10 Guest_Shenlu_*

Guest_Shenlu_*
  • Guests

Posted 09 August 2009 - 03:44 PM

REALLY LATE to this party;
But yes, I'll do my bit to help keep the forum safe and clean from evil posts too ^_~

#11 hikarinome

hikarinome

    the pop will always.be.dirty.

  • Directors
  • 1,616 posts

Posted 14 August 2009 - 01:56 AM

oh yeah, one question: will the person who clicks report show up on the report?
it does seem like a tattle-tale sort of thing D:

Hmmm i dont think so,, when i did my 'training' with zhuu the other day, i only saw the little notes, but it's not showing who clicked and left the note on the post (not showing who reported the post) :)

missing pictures in my posts due to tinypic suspending my account. zzzzzz... sorry for the inconvenience!


#12 _MIN.x.MINe_

_MIN.x.MINe_

    MIN is MINe o(≧▽≦)o

  • TVXQ!'s
  • 893 posts
  • LocationSHIM Happy family

Posted 15 August 2009 - 11:10 PM

ahh~ idk for wat report button before~ ;___;
and i know that!
hahaha~ xD
so i dun need to PM u rite~ <33
thank you for explaination! <3
and yes, im sure i will report if only there is evil post~ >:D

~ALWAYS KEEP THE FAITH~


#13 blackelement_ice

blackelement_ice

    TVXQ

  • TVXQ
  • 265 posts
  • Locationmalaysia

Posted 17 August 2009 - 01:15 AM

LOL at the title
i thought some kind of evil had intrude somnia... hahahhaa..
so the evil is jyezrah?? hahahhahaa..no no....joking

Posted Image
signature credit : jackle


#14 Guest_DARLING--YOBO_*

Guest_DARLING--YOBO_*
  • Guests

Posted 17 August 2009 - 10:43 PM

Oo I see. Okies. I'll do my best to do so. ^^
Thanks for telling me.
I hope I can be of some help!

#15 Guest_♥tvxq-재중_*

Guest_♥tvxq-재중_*
  • Guests

Posted 18 August 2009 - 02:27 AM

Haha cool~ I'll try to do my part as a Tohosomniac to make Tohosomnia a better place too :D
Will report BADBAD posts if I come across any :P

Yay for the report button,
hm but I hope everyone wont have to use it often, (which means lesser naughty Somniacs?)
LOL I'm talking a lot of crap, sorry.

xD Thanks for telling us this~

#16 x33annie.

x33annie.

    TVXQ

  • TVXQ
  • 356 posts
  • LocationAustralia, Sydney

Posted 18 August 2009 - 06:10 AM

Ahh, so thats how it is. I was wondering what that report button was.
LOL, so basically it's just like helping right ? If you see any double posts or threads started at the wrong forum, you click that report button and the directors would help clean it up ?
Okays, i'll be on a lookout for them :)

Posted ImagePosted Image
The Temptation of Eve
"The Life Of The Rich And Famous Never Seemed So Possible"

Avatar | farayas@tohosomnia.net


#17 ifajunchan

ifajunchan

    Junsu's

  • Buddies
  • 180 posts
  • LocationIndonesia ^^v

Posted 18 August 2009 - 11:11 PM

read and understood maam~ .... :D
so now the member can report a spam, is that right??? then I hope I won't make any spam ,,, or Evil Post
n please Warn me if I did something wrong okie???
I still learning the new Forum, yay >0< ...
It's interesting !!!!

~thank you ...
^^v

Posted ImagePosted Image

Credits : chaos@tohosomnia.net & WonderCassie@tohosomnia.net


#18 Guest_baby love_*

Guest_baby love_*
  • Guests

Posted 28 August 2009 - 09:35 AM

okay, i got it
thanks for giving the tutorial
it is absolutely helping cos i often have problem with connection so double post could be a big issue for me >.<
but this tutorial is really helping

thanks again

#19 Raine

Raine

    HoMin's

  • Enforcers
  • 1,122 posts
  • LocationYour Imagination

Posted 28 August 2009 - 03:25 PM

Hmmm...is this feature supposed to work?
Because last time I did it, it didn't. =X
AHAHAH. [Beware! Raine reports!]
Just doing it for the greater good, yo. ;)

Happy First Anniversary!
Posted Image
Av: forbiddengate@lj | Sg: Eternalove


#20 chechoki

chechoki

    ♥ OT5-er ♥

  • Jaejoong's
  • 1,119 posts
  • Locationfloating in the air~

Posted 29 August 2009 - 06:54 AM


the title "Evil Post" made me so curious.. :huh:
after click on it, ohh..it's about reporting spam post..
huhu..thanx for the tutorial~

C.H.E.C.H.O.K.I's Destiny >> 411
Posted Image
|l avatar : farayas || banner : chechoki l|





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

English-subtitled Korean Dramas up to 77% Off